.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد شجاعي از عملکرد استانداری مازندران؛
با تحقيق و تفحص از استانداري مخالفم
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس ، با بیان اینکه امضا نکردن این طرح به معنای رضایت از عملکرد استانداری مازندران نیست گفت: انتقادات بنده از استانداری ادامه دارد ولی معتقدم راه پیگیری موضوعات پیش آمده تحقیق و تفحص از استانداری نیست.
با تحقيق و تفحص از استانداري مخالفم

عضو کمیسیون آیین نامه داخلی و شوراهای مجلس با ابراز نارضایتی از عملکرد استانداری مازندران گفت: معتقدم راه پیگیری موضوعات پیش آمده تحقیق و تفحص از استانداری نیست.

به گزارش شمال نیوز ، سید رمضان شجاعی کیاسری در گفتگو با مهر در مورد طرح تحقیق و تفحص از استانداری مازندران اظهار داشت: بنده این طرح را امضا نکردم چون معتقدم این تحقیق و تفحص ها فایده ای ندارد.

وی افزود: برخی تحقیق و تفحص هایی که اسناد و مدارک مثبت در مورد آنها وجود داشت، به دلیل اینکه در مجلس ضمانت اجرا برای آن تعیین نشده است و سرانجام آن معلوم نیست عاقبت آنها مشخص نشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در شرایطی که تحقیق و تفحص های مربوط به مسائل کلان کشور که نمایندگان انگیزه حضور دارند به جایی نرسیده اکنون اگر امیدوار به این تحقیق و تفحص استانی باشیم جای سئوال دارد.

وی گفت: در مورد مسائل مطرح شده در طرح می توان با استاندار صحبت کرد و معتقدم تحقیق و تفحص به نتیجه نمی رسد و بر این اساس آن را امضا نکردم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امضا نکردن این طرح به معنای رضایت از عملکرد استانداری مازندران نیست گفت: انتقادات بنده از استانداری ادامه دارد ولی معتقدم راه پیگیری موضوعات پیش آمده تحقیق و تفحص از استانداری نیست.

وی ادامه داد: اگر تحقیق و تفحصی قرار است صورت گیرد باید از وزیر کشور سئوال شود و وی با حضور در مجلس به سئوالات نمایندگان پاسخ دهد و از استاندار بخواهد دغدغه های نمایندگان استان را پیگیری کند.

شجاعی کیاسری تصریح کرد: خواسته های نمایندگان خواسته ای منطقه ای بوده پس وزیر کشور باید از مجموعه استانداری این خواسته ها را پیگیری کند.

عضو کمیسیون شوراها و آیین نامه داخلی مجلس درپاسخ به اینکه آیا با امضا نکردن طرح تحقیق و تفحص بحث سئوال از وزیر کشور را پیگیری و مطرح می کنید گفت: نه چون من سئوالی از وزیر ندارم !


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 24 مرداد 1391
شاید دامنه ی این تحقیق وتفحص دامن آقای نماینده را بگیرد چرا که نصب های بی حساب آقای نماینده آسیب های جدی به ساری زده است .
نا شناس 24 مرداد 1391
مهندس شجاعی این استان اگر پیشرفت نکرد شما مقصرید
نا شناس 24 مرداد 1391
شجاعی که میگی مخالفی علت این مخالفتت قانع کننده نیست بنده بعنوان یک جوان بیکار تحصیلکرده مازندرانی وقتی به چشمم میبینم که چه کسانی در ادارات استان مشغول به کار میشوند و من نمیتوانم ....چون وصل به جناه و افرادی نیستم و میشناسم افرادی که در اطراف شما بودند و کار گرفتند..
.................... 24 مرداد 1391
آیا عزل و نصب مدیران از وظایف ذاتی نماینده مجلس است؟
متاسفانه یکی از معضلات هر انتخاباتی وعده و وعید های نمایندگان محترم به اعضای فعال ستاد های انتخاباتی خود مبنی بر تصدی پست ومسئولیت پس از پیروزی شان است که اگر با لحاظ شایستگی ها و موقع شناسی باشد به خودی خود ایرادی ندارد.
ولی با شروع مجلس واعمال فشارها برای تعویض مدیران را به شدت احساس می کنیم که قطعا به صلاح منطقه و حوزه کاری و شهر ستانها مربوطه نخواهد بود.
حال سوال اینجاست آیا عزل و نصب مدیران از وظایف ذاتی واساسی نمایندگی است؟ نظارت و پیگیری از دستگاه ها برای اجرای مصوبات مجلس از وظایف نمایندگان است که باید در طول سال ارزیابی صحیح و منطقی از دستگاه دولتی داشته و روند اجرای امور را به دقت رصد نمایند واگر با وجود تذکرات دستگاه دولتی به وظیفه قانونی خود عمل ننمایند، باهماهنگی وزارت خانه مربوطه در آخر فصل کاری مثل اسفند ماه نسبت به جایگزینی مدیر دستگاه با فرد شایسته و توانمند نه صرفا عضو فعال ستاد انتخاباتی اقدام نمایند.
شان وجایگاه یک نماینده بالاتر از آن است که به انتصاب آبدارچی تا مدیر یک دستگاه اعمال نظرنماید. متاسفانه الان مشاهده می کنیم که بعضي از ياران ستادي اين نمايندگان در شهرستانها شدیدا شروع به رایزنی نموده تا پست مربوطه را تصاحب نمایند؟ در حالیکه فرد شایسته آن است که مجموعه استان اعم از استانداری و نمایندگان از ایشان به اصرار بخواهند که مسئولیت خطیر فلان سازمان را برعهده بگیرد.
آیا این عزیزان داوطلب پست ؛ شیفته خدمت هستند یا تشنه قدرت؟ تجارب مدیریت های دستگاه های دولتی نشان داده با تغییر مدیران کلیه اجزا وارکان آن نیز عوض می شوند شما فکر کنید این کار یکبار در اوایل مجلس نهم یکبار هم در اوایل ریاست جمهوری یازدهم صورت گیرد، پس کی باید برای مردم کار کرد با کدام برنامه وتیم کاری اهداف برنامه توسعه را پیش خواهیم برد؟
ما باید تمام تلاش خویش را به کار گیریم که فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری سرلوحه امور کاری ما باشد باید کاری کنیم که بیانات روشنگر ایشان در خدمت بی وقفه به مردم در عمل بروز نماید.
امیدواریم نمایندگان فهیم استان با در نظر گرفتن فرمایشات مقام معظم رهبری در سال تولید ملی با عزم خود مبنی بر ارتقا جایگاه واقعی استان به مقام شایسته خود در سطح کشور بیافزایند و مصالح استان را بر مصالح فردی وگروهی ترجیح بدهند چرا که مردمی با این بصیرت وشایستگی، سزاوار خدمت بیش از پیش وصادقانه هستند./
و از آنجايي كه ما مطلع شديم نمايندگان محترم شهرستانهاي سوادكوه ؛ جويبار ؛ قائم شهر و كياكلا از اين كارهاي دوستان بسيار ناراحت و هم اينكه به صراحت اعلام نمودند كه هيچ مديري را در حال حاضر جابه جا نخواهيم كرد و اصلا وظيفه نماينده دادن پست شغلي نمي باشد. اين دوستان ما هستند كه با نام ما براي خودشان پست جابه جا ميكنند.
نا شناس 24 مرداد 1391
آقای شجاعی خودتان متوجه شدید چی گفتید؟؟!!!!؟؟
از این می ترسید که دست شما در انتصاب دوستان و اطرافیان شما رو شود؟؟
شما حتی در عزل شهردار سابق ساری ( آقای حجازی) آنقدر ناراحت شدید که آقای طاهایی را تهدید به عزل از طریق رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور کردید و وقتی یکی از دوستان شما به عنوان شهردار ساری انتخاب ( انتصاب) شد کمی کوتاه آمدید.
دلیل این دوگانگی رفتاری شما چیست؟؟ مطمئن باشید کارنامه شما در بین مردم ساری سیاه شده است.
نا شناس 24 مرداد 1391
آقای شجاعی بجای گیر دادن به این و آن سرت و بنداز پایین و وظیف نمایندگی ات رو انجام بده بخدا در برابر خون شهدا مسئولید. از کوچیک تا بزرگ از عزل و نصب های شما آگاهن . لطفا شعور مردم را به سخره نگیرید .
نا شناس 25 مرداد 1391
شیر مرد ساری دامادی است که اولین امضا را زدنند.پس درود بر خادمین راست قامت بی ریا سالم شجاع دانا توانا استان
نا شناس 25 مرداد 1391
من خيلي خيلي خيلي متاسفم از نمايندگان استان كه شجاعي به جاي آنها تصميم مي گيرد همين شجاعي در دوره قبل نمايندگي اش نيروهاي در دستگاه ها كاشته كه آن اداره را به فساد كشيدند خدا مي داند يكي از مديران گريه مي كرد شجاعي دو نفر نيرو به من معرفي كرد تمام اداره را بهم ريختند ( دير ميان زود ميرن كارشان فقط با زي با كامپيتر است همين دو نفر باعث شدند بعضي از نيرو ها ي فرصت طلب سو استفاده كنند ) البته شجاعي حق دارد مخالف باشد چون ممكن است نتيجه اين تحقيق به خودش برگردد
نا شناس 25 مرداد 1391
جناب اقای دکتر شجاعی
پای شما گیره......تفحص رو امضا نکن !!!!!
بی خیال همه ساری شما رو می شناسند
عزل شهردار با اجیر کردن شورای شهرو انتصاب عبوری یکی از فعالان شما در ستاد انتخاباتی
مدیر کل تعاون......
فرماندار
و بخشدارههای متفاوت...بکران و زاهدی و........
جان مولا بس نیست
واسه ساری بدبخت چکار کردی؟
کشت و صنعت خوابید...
پروژهها که شعار دادی کو
چقدر تو کار یوسف نژاد گذاشتی؟
حالا هم نوبت دامادی شد
دکتر عزیز لطفا دست بردار
تا کی.........!!!!!!!
اختلاف و غرور رو زیر پا بزار همه هماهنگ یکدل به فکر مردم فهیم ساری و میاندرود و حومه ساری باشید
مردم نگرانند
خیلی خیلی
به به و چه چه اطرافیانتون رو نبینید
بیایید تو دل مردم ببینید
دست شما رو می بوسیم
خدا رو در نظر بگیرید!!!!!
سردبیرمحترم سایت شمال ازعزل ونصب نترس کامنت منو بزار
مرد باش
تشکر می کنم
معترض 25 مرداد 1391
باید هم مخالف باشید چون دران صورت شاهکاریهای شما درعزل ونصبها مشخص میشود وافرادی مثل شریعت نژاد/هادی نژاد/بابایی/ رضایی کلانتری /حسینی نژاد/ رجبی /ابراهیمی /عبوری /بریمانی /فریدونی/ و..........................که تعدادشان هم کم نیست باید کناربکشند .توروبه هرکه اعتقاد داری ازاین کارها دست بردار وبرای مردم کارکن
dabir 25 مرداد 1391
اقاي شجاعي مسول عزل و نصب استان به اين اسامي دقت كنيد 1- صداقتي پور رييس اموزشكده فني حرفه اي2- شريعت نژاد مدير كل فني حرفه اي3- بريماني اموزش و پرورش ناحيه 2- فريدوني اموزش و پرورش ناحيه 1ساري وفايي نژاد با مدرك ليسانس معارف دانشكاه ازاد دامغان شر كت تخصصي شهرك صنعتي مازندران كه مديريت قبلي به خاطر گوش ندادن به فرامين دكتر شجاعي بازنشسته شد 5- بابايي كارنامي6- .................................محصول خود خواهانه دكتر شجاعي است
نا شناس 25 مرداد 1391
آقای شجاعی هم از عملکرد استانداری ناراضی هستند و منطقی هم همین است که از وزیر مربوطه سوال و در نهایت استیضاح صورت گیرد چرا نماینده های ما به منطقه بسنده می کنند و کلان نگر نیستند دوستان عزیز خواهش می کنم کارشناسی کامنت بزنید همه ما دارای نقصان هستیم ولی باید عرض کنم که از این نماینده محترم در این بحث اینگونه انتقاد نکنید ما باید از نماینده هایمان بخواهیم که وارد جزئیات خودشان نشوند و از مقاماتی که تحت نظارت مجلس هستند پیگیری کنند تا هم شان مجلس پا برجا باشد و هم نقش نظارتی آن حفظ شود به نظر من اگه این تحقیق صورت بگیرد وزیر می شود داور و مثلا ناظر این عمل می شود . بنده با شناختی که از آقای شجاعی دارم یقین دارم ایشان به این دلایل امضاء نکرد
م---ن 25 مرداد 1391
خدا را شکر اونی را که برده برای معرفی مدیرگلی اداره گل ورزش وجوانان استان به وزارت خانه مربوطه مورد مخالفت دیگر نمایندگان استان قرار کرفت .خدا ما را رحم کرد وخطر از بیغ گوش ما گذشت .. شیرازی از آمل
نا شناس 25 مرداد 1391
اینقدر به سید گیر ندهید تهمت هم نزنید با این حرفها شورای شهر را بی خاصیت نشان ندهیددر ضمن شهردار فعلی لیاقت هم داشت لازم نبود با رابطه بیاید
نا شناس 25 مرداد 1391
اقای شجاعی بترس از روزی که تمام کارات رو شه ....
نا شناس 25 مرداد 1391
به نظر من به عنوان مازندرانی مقیم تهران آقای شجاعی را نماینده ای با جرآت و توانمند دیدم . متاسفانه در استان مازندران همین مدیران توانمند و با عرضه که از کارنامه مدیریتی بالایی در کشور و سایر استانها برخوردارند به طور وسیعی مورد بی مهری و تخریب قرار می گیرند. همینکه شجاعی قدرت انتصاب بسیاری از مدیران را دارد نشان از شایستگی ، قدرت و اشراف ایشان بر مسائل استان را دارد . در مجلس هم ایشان از نفوذ بالایی برخوردار است .امیدواریم با وحدت و انسجام نمایندگان استان و دیگر مسئولین شاهد شکوفایی و رشد مازندران زیبا باشیم .
نا شناس 25 مرداد 1391
سید شجاعی کار درستی کرد امضا نکرد . این نماینده جدیدا میخواهند یک جولان بدهند. ولی نمیدونند کجا . دارن تو استان جولان میدهند. اگه مرد هستید برید وزارت کشور رو زير سوال ببرید . وزارت رفاه رو دسته جمعی استیضاح کنید و بودجه کلان و ملی بگیرید . تو استان دنبال چی میگردید ؟ برای بعضی ها متاسفم که با بی هرمتی در این ماه نسبت به نماینده شهرمان ساری بی احترامی میکنند . از قدیم میگفتن تو مو میبینی و من پیچش مو . آقای شجاعی پیچش مو رو میبینه نه مو ! بنده با اینکه مخالف صد در صد آقای معاون عمرانی استاندار هستم ولی تحقیق و تفحص راه به جایی نمی برد .
نا شناس 25 مرداد 1391
باید مخالف باشی تو هم در این تحقیق متهم ردیف اول هستی
نا شناس 26 مرداد 1391
كسي كه بي حرمتي با هرمتي مي نويسد چه ميداند مهندس هاشمي سر دار جبهه ها ،خانواده شهيد و داراي مدرك تحصيلي از دانشگاه سراسري كيست چراتخريب اميدوارم چاپ شود
نا شناس 26 مرداد 1391
من نفوذ داشته باشم در سطح کلان !!!قبول پوزم بدم چه چیزی در چهار سال گذشته عاید شهرمون شد؟
ساری جه پیشرفتی داشته است؟؟
شجاعی قدرت انتصاب دارد همه می دونند!! بالا نفوذ دارد پس کو؟؟
عملکرد بابا مردم ساری فهیم هستند کار می خوان...ابادانی شهرشون رو می خوان!!
عملکرد لغت گمشده ساروی ها و مردم شریف مازندران هست
با تشکر
نا شناس 26 مرداد 1391
وای بر ما که چه نماینده های رو انتخاب کردیم. بابا شما باید برید از وزیر تفحص کنید . شما می خواهید به یک حساب جزئی از کل وزارت کشور برسید. آقایون عزیز باور کنید حالا شما نماینده کل ایران هستید .سوال مرا جواب دهید که آیا مثلا اگرپروژه ای در همین شهر ما بهشهرر بد اجرا شد نماینده مربوطه باید از وزیر سوال کند یا از مدیر آن پروژ؟ در اینجا جواب معلومه باید از وزیران مربوطه آن سوال شود به نظر من این نماینده محترم حق دارند . به نظر می رسد نمایندگان عزیزی که اصلا این طرح را ارئه کردند کمی عجله کردند راحت می تونستند حتی در کمسیونهای مربوطه وزیر و یا حتی معاون پارلمانی و یا حتی رئیس جمهوری را مخطب خود قرار دهند . ضمن احترامی که برای تک تک نماینده ها قائل هستم ولی احساس می کنم آقای شجاعی خیلی زبده و کاردان به نظر می رسند.
علی 26 مرداد 1391
آقای شجاعی نماینده محترم کیاسر و چهاردانگه! عزل و نصب ها حق هیچ نماینده ای نیست که مال شما هم باشه .....اما حالا که دخالت کردی افراد غیر چهاردانگه ای که مدیر شدند را یکی از نزدیکانتان لیست کند تا ما به شما بگوئیم نماینده ساری!
نا شناس 26 مرداد 1391
بدبختی ما از زمانی شروع شد که دو نماینده شهرستان ساری حالا که دست در دست هم دادند و قرار است برای ساری کار کنند ما ها دم از اختلافات می زنیم . تا جایی که من سراغ دارم آقای شجاعی از دوستان نزدیک مرحوم پدر آقای مهندس دامادی بودند. وانگهی دیگر لزومی ندارد که ما دودانگه چهاردانگه ای کنیم. زمانی را یاد دارم که اکثر مدیران شهر ساری (نه استان) از شهرهای دیگر بودند حتی فرماندار شهرمان از ساری نبود این عزیزی که شجاعی را متهم میکند یا سنش کم است یا اینکه نمی خواهد ساری پیشرفت کند. آقای محترم همه بخش های ساری جزء ساری هست .من که در خیابان شهابی هستم باید بگویم که چرا فلانی از راهبند مثلا فرماندارشده؟ این بحث از اساس غلط است.ما مسلمانیم و در حال روزه این نسبت را به نماینده دادن درست نیست.
نا شناس 26 مرداد 1391
سوال اینجاست که ما از نماینده باید چه خواسته ای داشته باشیم؟
جواب: اولا توانمند باشد. ثانیا کلان نگر باشد. ثالثا جسور باشد. رابعا قانون شناس باشد.خامسا تجربه کافی داشته باشد و و .... ببینیم کدام نماینده ما از این مسائل را دارد و یا ندارد . اکثر نمایندگانی که این طرح را مطرح کردند تازه وارد هستند و انصافا منطقه ای فکر می کنند باید برای همه ایران تصمیم بگیرند. شاید اگر این طرح را در مجلس ارائه می کردند استانهای دیگری هم مشکل ما را داشتند که این سرمایه ملی اتلاف نشود و اگر همه بخواهند مثل منتخبین ما عمل کنند باید برای سایر استانها هم تفحص داشته باشند . البته نماینده باید دغدغه حوزه انتخابی خود را داشته باشد ولی روش آن این نیست
فربد 26 مرداد 1391
آقای شجاعی در میان همه استانها از نظر اشتغال عقب ترین استان هستیم
و شما دست رو دست گذاشتید و جملاتی می گویید که بنده فوق لیسانس علوم سیاسی هم نفهمیدم از اینکه به شما رای دادم پشیمانم
نا شناس 26 مرداد 1391
دزد ندیده پادشاهه من هم دکتر علوم سیاسی هستم و به آقای ..... رای دادم و پشیمان هستم . شما که فوق لیسانس علوم سیاسی هستید اشتغال را با کدام پارامتر می سنجید .یا باید آمار سازمان آمار رو قبول کنی یا باید مدرک علوم سیاسی خود را قبول داشته باشی آخه برادر من نسبت بیکاری در ایران تغریبا متوازن است البته در تملک دارایی مازندران با جداشدن گلستان اختلاف زیادی داشت که مربوط به زمان آقای شجاعی نیست آقای محترم اگه برای یک بار هم که شده برید سایت آمار خواهید فهمید که رشد بیکاری و ضریب جی نی و تورم و .... چگونه است. اگه تحصیلکرده باشید باید انتقاد توام با راهکار بدهید و اگر کمی هنر داشته باشید مقاله ای تحت این عناوین ارائه دهید تا هم برای مسئولین مورد استفاده باشد و هم برای نماینده و سایر افراد.
نا شناس 26 مرداد 1391

اساتیدمحترمی که بی حرمتی و بی انصافی را به حد اعلا رسوندن،بسیار،بسیار،بسیارناخردونااهلند،چرا؟چون ازبیکاری،حتی باداشتن مدرک لیسانس و بالاتر،بعلت نداشتن تخصص،مثل طبل توخالی،سرکوچه ی محلشون مینشینن، مثل کلثوم خاله های قدیم،بادوستان مثل خودشان مسائل کلان کشور،استان و شهرشان را کالبدشکافی میکنن.آخه تویی که نه توانتخابات،نه توی راهپیمائیهای مختلف،ونه توی هیچ صحنه ای حضورنداری،چراباید،توی مسائلی که هیچ ربطی به تو ودوستان هم قسم خورده ات نداره تابرای ماجوانان رشید،مؤمن،متعهدوتحصیلکرده و البته،جهت یادآوری شما،دارای کسب وکارساروی نظربدید.هروقت توی صحنه ،کنارمرمان شهرت،دوشادوش مسئولین،جهت سربلندی ساری قدم برداشتی،اونوقت مثل یک برادر،نه یک دوست،دستانت را بگرمی میفشاریم،وبیاریت میشتابیم.( جمعی از رهروان ولایت )
نا شناس 26 مرداد 1391
ادعای دموکراسی نداشته باشید.وقتی توهینها رو میزارید،پس جوابیه هاروهم بزارید.کامنت جوانان رهروان ولایت رابزارید توی سایت آقای سردبیر!!!!!!!!!
نا شناس 26 مرداد 1391
آقای شجاعی کلان نگر هستند . دوست بهشهری ما به خوبی توضیح داد . آقا مجلس متولی ایجاد شغل نیست ! آقای فوق لیسانس علوم سیاسی شما چطور سیاست خوندی که الفبای سیاسا را نمیدانی ؟ متولی ایجاد شغل در جامع دولت هست و نه پارلمان(مجلس) . پس ما چرا باید از نماینده مجلس کار بخواهیم ؟ دوستانی که تازه وارد مجلس شدند دارند خودشان را در سطح کوچک محک میزنند . همین . اینقدر هم به این شجاعی بد نگید . یادمه بودم قائمشهر . با یکی از دوستان صحبت میکردیم . آدم با بینشی بود . میگفت شما ساروی ها قدر شجاعی رو نمیدانید . بیاید کمی منصفانه نقد کنیم .
نا شناس 26 مرداد 1391
جای آقای یوسف نژاد خالی است . زوج خوبی با آقای شجاعی بودند برای ساری . مصوبه های مناسبی گرفتند که با آمدن فرد جدید دیگر پیگیری نشده است .
نا شناس 27 مرداد 1391
من هم از اینکه به نماینده جوانی رای دادم و دارد با دوست پدر خود لجبازی میکند پشیمان .
نا شناس 28 مرداد 1391
فقط یه جمله این اقا نون را کاملا به نرخ روز میخورد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.